Meld je aan om jouw persoonlijke prijzen te zien.

Registreren

Veelgestelde vragen

1. Hoe worden producten verpakt?

Onze tuinmaterialen verpakken we gewoonlijk in big bags, los of op pallet, tegen eventuele waarborg.

 

105 personen vonden dit antwoord nuttig.

2. Kan ik als particulier bij jullie kopen?

Zeker, je kan als particulier bij ons alle tuinmateralen zelf bestellen, afhalen of laten leveren . Grote en kleine volumes beschikbaar op ons terrein te Meerhout.

310 personen vonden dit antwoord nuttig.

3. Kunnen de materialen ook geleverd worden?

Deze kunnen geleverd worden: los of verpakt, in big bags of op pallet.

de transportkosten kan je terug vinen onder de rubriek "Transportkosten"

260 personen vonden dit antwoord nuttig.

4. Wat zijn de transportkosten?

  • Meerhout: € 40,00
  • Randgemeenten Meerhout: € 60,00 ( Tessenderlo, Laakdal, Geel, Mol, Balen, Ham )
  • Rest van Vlaanderen: € 120,00
  • Andere regio’s en Nederland op aanvraag.

Prijzen inclusief btw tot maximum 25 ton.

278 personen vonden dit antwoord nuttig.

5. Kunnen we de materialen zelf afhalen?

Je kan materialen steeds zonder afspraak afhalen, in onze outdoor showroom te Meerhout.

86 personen vonden dit antwoord nuttig.

6. Kan er maatwerk in natuursteen worden besteld?

Jazeker, dit kan op aanvraag. Wij maken eerst een offerte op via een tekening, na goedkeuring kan het materiaal worden besteld.

28 personen vonden dit antwoord nuttig.

7. Zijn er verpakkingskosten?

Vullen en verpakken in big bags doen we gratis voor iedereen, op palletten staat een waarborg.

78 personen vonden dit antwoord nuttig.

8. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Er kan contant of met bankcontact betaald worden. Bij levering ook per bankoverschrijving.

96 personen vonden dit antwoord nuttig.

9. MVO ondernemen

Internationaal Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is een fundamenteel onderdeel van ons beleid en volledig geïntegreerd in onze bedrijfsvoering. Samen met onze leveranciers werken we aan een milieuvriendelijke en menswaardige natuursteenketen. Omdat iedere situatie een eigen aanpak nodig heeft, is dit een proces van vallen en opstaan waarin wij veel van elkaar leren. Daarom hanteren we de aanpak van het Initiatief TruStone om risico’s te analyseren en te prioriteren. Tevens letten wij erop dat wij met onze eigen inkooppraktijk, zoals levertijden en betalingstermijnen, niet bijdragen aan risico’s.

Onze producten komen uit China, Vietnam en India . Eens per jaar bezoeken wij zelf de fabrieken en groeven waar wij afnemen. Via vakbonden en ngo’s in Nederland hebben we banden aangeknoopt met vertegenwoordigers van de lokale werknemers en andere belanghebbenden. Tot slot raadplegen wij rapporten die in opdracht van Initiatief TruStone zijn opgesteld over arbeids- en milieuomstandigheden in en rondom de plekken waar onze natuursteen wordt gewonnen en verwerkt. 

 

 

2 personen vonden dit antwoord nuttig.

10. TruStone

Tuinmaterialen Meynen  is aangesloten bij het Initiatief TruStone. TruStone is gebaseerd op de uitgangspunten van de Verenigde Naties voor Bedrijfsleven en Mensenrechten, de Richtlijnen voor Multinationale Ondernemingen van de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO) en de fundamentele arbeidsnormen van de International Labour Organization (ILO). In dit Initiatief werken Nederlandse en Vlaamse bedrijven, vakbonden, ngo’s en overheden samen aan verduurzaming van internationale ketens. Het Initiatief TruStone kent ook een onafhankelijke Klachten- en Geschillencommissie. Hier kunnen alle belanghebbenden in de keten hun stem kunnen laten horen. Arbeiders op productie- of groevelocaties kunnen bijvoorbeeld een klacht indienen bij de commissie over kinderarbeid, of omdat ze denken niet gelijk behandeld te zijn, of hun belangen niet behartigd zijn. 

1 persoon vond dit antwoord nuttig.

11. Klachten

Bij tuinmaterialen Meynen proberen wij steeds het mooiste van de natuur te ontginnen, verwerken , verpakken en transporteren tot bij onze eindklant .

dit trachten we steeds op de meest milieuvriendelijke en maatschappelijk verantwoorde mannier te bekomen,

mocht u toch enige klacht hebben omtrend onze werking of producten kan u deze steeds wenden tot Rob@stonelife.be 

elke klacht zal onderzocht, beoordeeld en beantwoord worden, om samen tot een gepaste oplossing te komen.

1 persoon vond dit antwoord nuttig.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!